MENYAMPAH !

Salam people Malaysia btw nice to meet you# Blurrr. Ok, i will starts the story disgust hurmm mengapa and kenapa zaman sekarang ni sesetengah orang kud mahu, perasan, mengejar gilee hott or lebih dikenali Hotstuff# Menyampah aku ! Ape yg best sangatt hot ho? nk tjuk kpd lelaki ke? lebih lebih lah pulak budak zaman sekarang ni kn. Perasan je lebih hurmm, last last ni malas nk buke Facebook menyekitt tgk budak budak dalm Fb berlagak je lebih, ade yg tuh dok kaye berlagak kaye, dok hot perasan hot, and banyk lagi sampai tak terkate sory sbb not mention name. mengapa some people berbuat demikian itu? Nak amik kesempatan ke? However nak buat macam mane kn mmg diye impi gitu dah, next baru menyesal. Okeyy menyampah terlalu Over confident.

Then, aku bingung mmg bingung arh. Sbb ape semua ahli fc ni sombong2 eh jarang sesetengah? sombong tuh blh bawa mati ke, dok mugkin. kalu dh add bukannye nk intro tpii ase2 nk penuh list friend je, baguss arh kalu gitu hurmmmm# ni nak belebel eh geram tahap geram dh eh. Alaa nk buat macam mne kn bile dh hott bukannye nk tgur yg tak hott ni, ok aku tak suka# Asyik aku je kena tgur dulu*perasan lah tuh' hihik. And mulai sekarng takde mood nk online fc #merajuk. Lenin aku lebih suka online my tweet hee, sorry lah wahai frend fc neh, However i still love the facebook people always love u muohmuoh.

bye and maaf kalu terase hati.